Vilalúa, pulpeira galega

Vilalúa é uma cadeia de restaurantes de comida galega que está a crescer por todo o estado. Como rasgos característicos tem uma oferta ampla –nom apenas polbo à feira– de comida do país, boa matéria prima, um factor diferencial baseado na identidade galega… e uma estética e imagem de marca cuidadas.

Desde os seus locais até a o desenho e presentaçom dos pratos, toda a experiência Vilalúa destila uma combinaçom do moderno e do tradicional, de elementos extraídos das lojas dos portos, das tascas e das pulpeiras e ré-convertidos em itens de desenho contemporâneos.

Para a Sacauntos é um orgulho ser responsável da área de imagem gráfica de este projecto, ao que provemos de desenhos em grande e pequeno formato, em soporte físico e na web. Desenhamos os dos manteis aos anuncios na imprensa, dos folhetos para o reparto postal às sacas de comida take away ou os uniformes do pessoal.

 

Alguns desenhos para pequeno formato

Alguns desenhos para grande formato

Formulários de captaçom de dados

Uniforme

vilalua-uniformes-bons

Mantel

vilalua-mantel-galego

Carta

Sinaléctica

sinalectica-mostra

Página web

 

 



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.