Urco Editora: novo desenho de coleçom

Urco Editora leva quase 9 anos em activo a trazer para a língua galega títulos da fantasia, a ciência-ficçom e o terror clássicos (Lovecraft, Howard, Stocker, Irving, Poe…), bem como autoras autóctones da Galiza novas ou consagradas. Neste percurso, o desenho de coleçom foi variando e adaptando-se ás circunstâncias, tanto na criaçom de novos selos (Alcaián, Doutor Alveiros, Contos Estranhos, Xuvenil…) como na adaptaçom das coleçons existentes, que sofriram mais de uma anovaçom estética.

David Cortizo, editor, com algumas das suas criaturas.

David Cortizo, editor, com algumas das suas criaturas do desenho clássico da coleçom.

Embarcada numa nova etapa de expansom, com mais pessoas a trabalhar no projeto que amplia horizontes e diversifica as matérias e títulos oferecidos, Urco nom quer esquencer o que é a sua essência e origem: a coleçom de fantasia, ciência ficçom e terror traduzidas ao galego. Face ao décimo aniversário, pediu à Sacauntos a ré-invençom da coleçom, tendo presentes novas necessidades, como fundir as três sub-coleçons numa soa imagem, poder jogar com conteúdo fotográfico impactante, ou anovar e modernizar a estética clássica para marcar o novo ciclo.

Eis as provas — os protótipos que preparamos para verificar que o desenho, realmente, funcionava no objecto físico, numa janela duma livraria, etc:

DSC_0059

DSC_0080

DSC_0085