«Prisciliano del Bierzo» – Paradiso Gutemberg

Desenho da capa e material promocional para o livro de Paradiso Gutemberg Prisciliano del Bierzo, que recolhe uma aproximaçom heterodoxa e anovadora ao afamado herege galego.

DSC_0065

No departamento de desenho da Sacauntos tivemos o privilégio de contar coa total confiança da editora, para quem já levamos anos a trabalhar. Deixaram-nos fazer uma proposta atrevida, a hibridar a estética própria de livros antigos com tipografia moderna, impressa a duas cores sobre uma cartolina Mohawk Antique Vellum Straw de altíssima qualidade (criada empregando papel reciclado e energia eólica) que fica destacada polas guardas pretas. O resultado, difícil de transmitir em fotografias, é um livro extremamente táctil por estar o cartom sem laminar.

DSC_0060

Destacou-se informaçom promocional sobre o livro numa faixa vermelha impressa em papel semelhante, e um numero muito limitado de exemplares foram protegidos com camisas de papel vegetal. Os cartazes, folhetos e marcadores foram também impressos no mesmo papel para preservar a estética do conjunto.

DSC_0016

O resultado do produto e da promoçom do mesmo foram satisfatórios, por quanto antes mesmo da presentaçom do livro foi esgotada a primeira tiragem e encarregou-se uma segunda impressom.

DSC_0066



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.