O quê fazemos?

11045507_899954833377096_8027299813123976892_o

Fazemos desde livros e revistas a cartóns de visita, cartazes para exterior, lonas de grande formato ou papelaria corporativa. Desenhamos logótipos, webs inteiras, fazemos ilustraçom e infografismos e diagramamos as tuas publicaçons.

Ofertamos serviços de autoediçom para autoras independentes que escolhem a via de publicarem o seu próprio trabalho. Gerimos o depósito legal e o ISBN, e ofertamos a diagramaçom do interior do livro e também o desenho de capa, ou imprimimos o que já nos traias em PDF. Temos uma oferta de serviços editoriais (correcçom, traduçom, estilo) que talvez também che poida interessar.

Desenhamos e organizamos exposiçons de pintura ou fotografia, apresentaçons de livros, roldas de imprensa e outros eventos. Temos ao teu dispor equipas de som, photocalls, suportes de exposiçom, iluminaçom etc. Podemos gerir serviços de catering e cobertura fotográfica ou de vídeo para o teu acontecimento social.

Consulta na portada deste web os nossos projetos mais destacados, ou visita-os de forma mais ordenada utilizando o menú superior.

Qualquer que for o teu projeto, tanto se ves exemplos neste web ou nom, pom-te em contato com nós para solicitares um orçamento e consultares a viabilidade no endereço tenda@sacauntos.com.



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.