O Galego é uma Oportunidade

Valentim e Pichel solicitarom a sacauntos umha capa para o livro bífido O galego é umha oportunidade / el gallego es una oportunidad.

Graphic3.cdr

Desde o início do projeto, o departamento de desenho de Sacauntos focou a estética na direçom do limpo e tecnológico, do azul e da luz.

IMAG3637O livro posuia a particularidade de ser reversível de maneira que podias ler em castelhano ou em galego dependendo da orientaçom da capa.

Assim as duas caras do livro enquadernado eram capas e ficamos condenados a colocar elementos como as biografias e o código de barras nas próprias capas: as biografias tomarom as orelhas e o código integrou-se no prórprio desenho procurando um lugar secundáro.

Na lombada também tivemos que registrar as duas línguas, empregando as diferentes tonalidades de azul para separar palavras.

O resultado foi tam satisfactório que Pichel padeceu um ataque de ira ao percatar-se do crescente protagonismo do design em detrimento do próprio conteúdo do livro. O próprio autor deu umha malheira a um dos ejemplares.

malheira



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.