O Galego é uma Oportunidade

Valentim e Pichel solicitarom a sacauntos umha capa para o livro bífido O galego é umha oportunidade / el gallego es una oportunidad.

Graphic3.cdr

Desde o início do projeto, o departamento de desenho de Sacauntos focou a estética na direçom do limpo e tecnológico, do azul e da luz.

IMAG3637O livro posuia a particularidade de ser reversível de maneira que podias ler em castelhano ou em galego dependendo da orientaçom da capa.

Assim as duas caras do livro enquadernado eram capas e ficamos condenados a colocar elementos como as biografias e o código de barras nas próprias capas: as biografias tomarom as orelhas e o código integrou-se no prórprio desenho procurando um lugar secundáro.

Na lombada também tivemos que registrar as duas línguas, empregando as diferentes tonalidades de azul para separar palavras.

O resultado foi tam satisfactório que Pichel padeceu um ataque de ira ao percatar-se do crescente protagonismo do design em detrimento do próprio conteúdo do livro. O próprio autor deu umha malheira a um dos ejemplares.

malheira