Gallaecia in Armis – artes marciais históricas europeias

A Gallaecia in Armis é uma das principais entidades galegas dedicada a pesquisar, praticar e espalhar as artes marciais da tradiçom ocidental: desde sistemas de combate criados por cavaleiros do S.XIV e belamente recolhidos em manuscritos iluminados como o germánico Kunst des Fechtens, até saberes populares transmitidos oralmente através dos séculos vivos ainda nos velhos galegos e portugueses que treinaram e treinam o Jogo do Pau de origem minhoto.

A Sacauntos colabora com a Gallaecia desde há oito anos, provendo suporte gráfico, design, infra-estrutura web e todas as necessidades de cartazes, folhetos, têxtil, suportes rígidos, lonas, etc.

Logótipo

Bem como dicas para a imagem corporativa.

Brochura

Cartazes

 

Têxtil

Tratava-se de adaptar o logótipo da Gallaecia para um uso relativamente discreto, mas efetivo. Situado no lado esquerdo –sobre o coraçom, e também no lado que mais frequentemente fica exposto à vista do púbico ao lutar com a maioria das espadas, o desenho deixa a maior parte da prenda limpa. Na traseira, apenas o nome da sala entre as omoplatas.

IMAG2662-2

Página web

Captura de ecrã de 2017-01-13 13-56-40

Suportes rígidos, lonas, grandes formatos, sinaléctica

Extratados partindo de manuscritos e tratados de luta históricos, adaptados e impressos em grande formato.



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.