Cuarteto Quiroga

O Cuarteto Quiroga é uma ensemble de corda de elevado prestígio que toma o seu nome de Manuel Quiroga, violinista galego de princípios do S.XX considerado um dos melhores músicos do mundo na altura.

O Cuarteto é considerado um dos agentes inovadores da musica clássica a nível mundial: responsáveis da coleçom de Stradivarius do Palacio Real de Madrid, ganhadores de várias das maiores competiçons internacionais, frequentes hóspedes dos principais auditórios e festivais de Europa e das Américas, músicos residentes na Fundación Museo Cerralbo, possuidores da Cadeira Quarteto de Corda no Conservatório Superior de Música de Aragón, cuarteto residente do Orlando Festival de Holanda — som apenas algumas das suas credenciais.

Na vocaçom de atender ao público internacional e simultaneamente manter a identidade dos integrantes, o Cuarteto Quiroga queria uma página web multilíngue que pudesse suportar espanhol, inglês e galego. Já desde 2005 a Sacauntos foi a escolhida para fazer este trabalho, em diferentes renovaçons e encarnaçons.

A página deve refletir o excelente trabalho fotográfico que sempre acompanha aos discos do quarteto, obra de Josep Molina. Deve também ter uma funcionalidade multimídia plena, com capacidade de reproduzir mostras de áudio, apresentar a discografia do grupo (também com mostras para cada disco), listar um calendário de eventos personalizado e de ocupaçom, e também uma videoteca que é atualizada automaticamente quando sobem um novo vídeo ao YouTube. Para além disto, a página deve incluir as seçons habituais de biografias do grupo, os integrantes, uma resenha de Manuel Quiroga, seçons de contato, etc.

→ Podes visitar on-line a página do grupo em www.cuartetoquiroga.com, ou bem explorar uma versom estática na seguinte galeria:



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.