Biblioteca «Gil y Carrasco» para Paradiso Gutemberg

Há anos já que trabalhamos para Paradiso_Gutemberg.Esta editora berciana com fundos vínculos galegos costuma fazer o trabalho de diagramaçom do miolo dos livros, mas encarrega-nos as capas para ganhar em comunicaçom e efectividade. Neste caso necessitavam um design de corte clássico para um projecto ambicioso: publicar a obra completa do jornalista e escritor Enrique Gil y Carrasco.

Após trocar ideias com a direçom da editora, optamos por fazer um design de capa clássico, até solemne, utilizando pinturas de época para recriar o ambiente romantista das obras que acolhem.

A coleçom foi recolhida numa caixa de madeira pirogravada.

Para além do design das capas, a Sacauntos também realizou a impressom dos títulos. Aproveitamos a tecnologia de impressom digital para poder incluír numerosas páginas a cores em vários deles, como é o caso do Señor de Bembibre, que vem completamente ilustrado.

A publicaçom da obra foi um esforço dum ano inteiro que culminou na realizaçom do «Congreso Gil y Carrasco» para reunir aos principais expertos no autor. De novo, na Sacauntos tivemos a responsabilidade de desenhar a estética do mesmo, incluindo cartazearia, folhetos, programas e outro material acompanhante.

 

 



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.