Biblioteca «Gil y Carrasco» para Paradiso Gutemberg

Há anos já que trabalhamos para Paradiso_Gutemberg.Esta editora berciana com fundos vínculos galegos costuma fazer o trabalho de diagramaçom do miolo dos livros, mas encarrega-nos as capas para ganhar em comunicaçom e efectividade. Neste caso necessitavam um design de corte clássico para um projecto ambicioso: publicar a obra completa do jornalista e escritor Enrique Gil y Carrasco.

Após trocar ideias com a direçom da editora, optamos por fazer um design de capa clássico, até solemne, utilizando pinturas de época para recriar o ambiente romantista das obras que acolhem.

A coleçom foi recolhida numa caixa de madeira pirogravada.

Para além do design das capas, a Sacauntos também realizou a impressom dos títulos. Aproveitamos a tecnologia de impressom digital para poder incluír numerosas páginas a cores em vários deles, como é o caso do Señor de Bembibre, que vem completamente ilustrado.

A publicaçom da obra foi um esforço dum ano inteiro que culminou na realizaçom do «Congreso Gil y Carrasco» para reunir aos principais expertos no autor. De novo, na Sacauntos tivemos a responsabilidade de desenhar a estética do mesmo, incluindo cartazearia, folhetos, programas e outro material acompanhante.