Bandeiras da Galiza

bandeiras comparadas

As capas comparadas — à esquerda, a ediçom original; à direita, o nosso ré-desenho.

Bandeiras da Galiza, de José Manuel Barbosa e publicado por Através Editora, é uma viagem ilustrada polos nossos símbolos nacionais.

A primeira ediçom foi publicada em 2006, com desenho de capa e das imagens interiores feito na própria AGAL. A 2011 era necessária uma revissom tanto do conteúdo –o autor fixo várias correçons no discurso, na docuementaçom e na história das bandeiras– e também gráfica –fazia-se necessário homogeneizar elementos estéticos na reconstruçom de bandeiras históricas, e proporcionar um estilo comum para as imagens do livro que possibilitasse o seu estudo comparado.

Assim, tivemos a oportunidade de ré-fazer para Através o processo completo do desenho editorial: desde a recriaçom das bandeiras tomando como fonte imagens proporcionadas polo autor, até a diagramaçom, impressom final da obra e produçom dos cartazes e aparelho publicitário para a apresentaçom.

Foi um trabalho criativo, com considerável feedback e interaçom com os autores, equilibrando a necessária renovaçom de imagem com o respeito polo conceito original do trabalho.

Para além do livro em si próprio, desenhamos também o material publicitário do mesmo e a cartelaria para a promoçom e presentaçom do livro.