AGEA Editora

Este selo extremamente especializado publica ediçons facsimilares, ré-ediçons e ediçons críticas de antigos tratados sobre a ampulosamente chamada Verdadeira Destreza e Ciência das Armas, uma arte marcial ibérica do S.XVII.

Os livros da editora som livros-objecto, vendidos para um reduzido mas leal público em todo o mundo que aprecia os acabados em materiais de qualidade, uma diagramaçom cuidada ou detalhes como as camisas transparentes de papel-cebola sobre-impressas com motivos extractados dos tratados originais.

A impressom digital possibilita fazer relativamente económicos estes projectos, de tiragens entre 50 e 150 exemplares numerados, que através dos meios de impressom e enquadernaçom tradicionais resultariam excessivamente gravosos.

Para a AGEA Editora fazemos o desenho e diagramaçom dos livros, bem como a impressom dos mesmos, bem como ilustraçons e diagramas para o interior quando for necessário reproduzir imagens dos originais corrigidas ou actualizadas.

Captura de pantalla de 2015-09-02 13:45:05

Criamos também a sua imagem corporativa: o logótipo, que aglutina os conceitos da geometria característica da Verdadeira Destreza junto com a ideia dum livro aberto; cartons de visita, papelaria, etc.

A página web foi um trabalho interessante quanto se tratava de incluir, numa mesma página, a oferta nas três línguas do público potencial dos livros: galego-português, espanhol e inglês. Desenhamos, assim, um esquema de três colunas que reproduz o estilo tipográfico da editorial e evoca as ediçons facsimilares.

Na atualidade estamos a ré-desenhar as coleçons e página e a web, para dar espaço a novas linhas e actualizar a funcionalidade desta última.



Preçadas amigas e amigos.

Desde a Sacauntos queremos comunicar-vos que estamos a tomar todas as medidas e acçons na nossa mao para cumprir com as recomendaçons e normas da OMS e as diferentes administraçons públicas.
Seguiremos com a nossa actividade sempre que a nossa segurança e a da nossa clientela nom se veja em risco, polo que queremos transmitir-vos uma mensagem de calma, tranquilidade e confiança.
Para ajudarmos a evitar a propagaçom da COVID-19, reunida a nossa assembleia a passada sexta-feira, decidimos tomar as seguintes medidas que afetam à nossa relaçom comercial convosco:

→ Enviar todos os trabalhos exclusivamente mediante serviço de transporte, evitando assim o contacto direto. Para facilitar isto, durante o tempo que dure a emergência, os envios por transportadora serám de balde.

→ Com esta mesma ideia de evitar o contacto físico, a nossa comunicaçom convosco realizará-se exclusivamente por telefone ou por correio eletrónico. As portas do nosso centro de trabalho ficarám fechadas para o público.

→ Os pagamentos serám exclusivamente mediante transferência bancária.

Ademais destas medidas, queremos comunicar-vos que pode que alguns trabalhos sofram atrasos ou aprazamentos. Tentaremos na medida do possível cumprir com as entregas regulares, mas som muitos os factores que influem na produçom (dependência de provedores de matéria prima, conciliaçom familiar das trabalhadoras etc.), polo que cabe a possibilidade de que alguns trabalhos devam ser adiados. Sempre que isto ocorra comunicaremos-nos convosco decontado para minimizar as consequências negativas que disto se possam derivar.

Muito obrigadas pola vossa compreensom.